מסיבת חנוכה

קישורים ממומנים

חודש דצמבר מתקרב ואיתו מגיעים גם פעילויות ומסיבות לחנוכה מכל הסוגים. איפה מומלץ ללכת איפה אפשר למצוא מסיבות מעניינות או פעילויות לילדים בכתבה הבאה.

באמצע החורף כאשר אין מה לעשות כל כך, מגיע בעיתוי מושלם כדי לצאת מהבית ולבלות. להלן כמה מן הפעילויות שמצאנו ברשת להנאתכם:

בחברת"סדנאות להכרת חגי ישראל" מציעים לכם כמה סדנאות מעניינות:
  • סדנת סביבונים - סדנה בה הילדים ילמדו ליצור סביבונים צבעוניים ויפים תוך כדי סיפורי חנוכה המוכרים.
  • סדנת שמן זית - השמן תופס תפקיד חשוב בחנוכה (הודות לסיפור נס פח השמן) ועל כן ילמדו הילדים על תהליך יצירת שמן הזית ותינתן הזדמנות לילדים ליצור שמן בעצמם ע"י מכבש זיתים וכו'.
  • סדנת יצירת חנוכיות - יצירת חנוכיות מחמר על בסיס עץ בשילוב סיפורי חנוכה.
  • סדנאות נוספות - בחברה מציעים עוד מגוון גדול של סדנאות לחנוכה כגון: סדנת נרות צבעוניים, סדנת לביבות לחנוכה ועוד. כדאי לבקר באתר שלהם לפרטים נוספים.
ב"בית האיכר וחוות האתגרים" בקיבוץ בארות יצחק מציעים מגוון אטרקציות לחנוכה למשפחות ולילדים כגון: סיור בטרקטורונים, רכיבה על סוסים וחמורים, פינות ליטוף וסדנאות שונות להכנת גבינות, שמן ועוד. בנוסף תוכלו להשתתף במסיבות חנוכה שמציעים בחוות האתגרים הכוללים: באנג'י, זירת סומו, מלחמת כריות, השור הזועם ועוד... לאתר של בית האיכר לחצו כאן.

עוד רעיון מעניין לחנוכה שמצאנו בשיטוט ברשת הוא הפעלה שנקראת "הפעלת קיקטופ" בראשתו של דוד הירש ובה משתתפים במשחק ייחודי הנקרא "הילולה של סביבונים" שבו משולבת עבודה של תנועה ואקרובטיקה. במקום שננסה להסביר לכם, כנסו לאתר של המשחק ותבינו הכל.

0 תגובות: