דרכון פולני

קישורים ממומנים

איך אפשר להוציא דרכון פולני? כמה זמן זה לוקח? כמה זה עולה? ומדוע כדאי בכלל להשיג אזרחות פולנית? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

פולין למי שלא יודע נכללת באיחוד האירופי מה שאומר שלמי שיש אזרחות פולנית יש בעצם זכויות רבות שמוקנות ע"י האיחוד האירופאי. מי שמחזיק בדרכון פולני רשאי כמובן לעבוד ולחיות בפולין ויכול ללמוד חינם בכל האוניברסיטאות בפולין. בנוסף, אפשר ללמוד במחיר מוזל או אפילו בחינם בהרבה מאוד מדינות אירופה. לאנשי העסקים, אזרחות פולנית עוזרת לרכוש נדל"ן בפולין בצורה הרבה יותר קלה ממי שאינו אזרח פולני.

איך מוציאים אזרחות פולנית?

לפי החוקים של מדינת פולין (שמשתנים מעת לעת) כל מי שנולד בפולין ועזב את המדינה אחרי 1951 או באמצע מלחמת העולם השניה יכול לקבל אזרחות פולנית ואפילו להוריש אותה לילדים שלא נולדו בפולין. כל תאריך עזיבה אחר נכנס לפלפולים משפטיים של סוגי אזרחויות שונים שמומלץ להיוועץ בהם עם עורך דין המתמחה בענייני הגירה בכלל ובאזרחות פולנית בפרט.

כדי להשיג אזרחות פולנית אפשר ומומלץ להשתמש בעורך דין שיטפל לכם בכל הנושא הזה. עורך הדין יעמוד בשבילכם בתור בשגרירות, יגיש את הטפסים הנחוצים וייתן לכם עצות ואת הקשרים הנכונים במידה והמקרה שלכם יותר מסובך מן הרגיל.

כמה עולה להוציא דרכון פולני?

אם אתם מנסים להוציא לבד את האזרחות הפולנית, תשלמו את האגרות הנזקקות לשגרירות ותצטרכו לשלם גם לנוטריון על תרגום וחתימת המסמכים. קחו בחשבון שהשגרירות הפולנית מקשה מאוד על המבקשים אזרחות ועושה חיים לא קלים בכלל לישראלים. אם נעזרים בעורך דין שיטפל לכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו תשלמו סכום של 1000 - 3000 דולר בהתאם לתיק שלכם.

כמה זמן תהליך הוצאת הדרכון נמשך?

ברוב המקרים בקשת אזרחות פולנית נמשכת כמה חודשים.

מאמרים קשורים:
איך מוציאים דרכון אירופאי?

0 תגובות: