קניית מדפסת לייזר

קישורים ממומנים

איזה מדפסת כדאי לקנות? מה ההבדל בין מדפסת לייזר למדפסת רגילה? כמה עולה מדפסת לייזר? כל מה שצריך לדעת ומה באמת כדאי לשים לב, בכתבה הבאה.

מדפסת לייזר היא מדפסת שפעולתה מתבססת על הדפסה בקרן לייזר (בצורה מאוד דומה למכונת צילום). הפופולריות של מדפסות הלייזר בישראל עלתה בשנים האחרונות בישראל בעיקר בגלל הוזלת המחירים של המדפסות ושל מחסנית הטונר ללייזר.

היתרונות המרכזיים של מדפסת לייזר מול מדפסת הרגילה (מדפסת הזרקת דיו) הם מהירות ההדפסה ורזולוציה באיכות גבוהה בהרבה יותר ממדפסת הזרקת דיו. כמו כן, מדפסת הלייזר נחשבת לאמינה יותר. לעומת זאת, עלותה הראשונית של מדפסת הלייזר יקרה יותר ממדפסת דיו וכאן חסרונה העיקרי.

מה כדאי לבדוק לפני שקונים מדפסת לייזר?

  • מהי הרזולוציה המקסימלית dpi - פרמטר זה מציג את חדות התמונה כך ככל שמספרי הנקודות גדולים, כך החדות תהיה גבוהה יותר.
  • מה מהירות ההדפסה המקסימלית לדפים בדקה.
  • מהי כמות הזיכרון הפנימי של המדפסת.

כמה עולה מדפסת לייזר שחור לבן?

כפי שאמרנו קודם, מחירי מדפסות הלייזר ירדו מאוד בשנים האחרונות והיום ניתן לקנות מדפסת לייזר פשוטה המדפיסה בשחור לבן החל מ- 250 ש"ח בלבד. כמובן שככל שתרצו מדפסות איכותיות יותר ובעלות אפשרויות מתקדמות יותר תצטרכו לשלם יותר באיזור ה- 800 - 1000 ש"ח.

מדפסת לייזר בשחור לבן זולה

אם אתם מחפשים מדפסת לייזר זולה, תוכלו למצוא במחירים של 250 ש"ח עד 500 ש"ח דגמים של מדפסות מחברות כמו HP, Sansung, Brother, Canon, או Oky. בטווח מחירים של 700 ש"ח עד 1500 ש"ח, תוכלו למצוא מדפסות של החברות Lexmark, Xerox, Panasonic, או IBM.

טונר לייזר זול

מחסנית הטונר היא פקטור חשוב בכדאיות של קניית מדפסת. מחירי הטונר נעים בד"כ בין 90 שקלים ל- 500 ש"ח תלוי בסוג המדפסת ובכמות קיבולת הדפים. אפשר לקנות גם טונר חליפי בפחות מ-50 ש"ח בהרבה מאוד חנויות ורשתת המתמחות במדפסות וציוד למדפסות.


0 תגובות: