הופעות מומלצות לחודשים הקרובים לחורף 2018/2019

קישורים ממומנים

היום בבלוג הזה, החלטתי להעניק לכם כמה המלצות להופעות מעולות של האמנים המובילים בישראל. אז איפה הם יופיעו? מתי? וכמה יעלו הכרטיסים? כל זה ועוד, בכתבה המושקעת שהכנתי לכם.


אמיר דדון


אני אתחיל עם אחד האמנים האהובים עליי ביותר בעולם. אני ממליץ לכולכם ללכת ולראות את אמיר דדון בהופעה. מדובר בחוויה נפלאה ומהנה. ההופעות שלו ידועות בשילוב הגיטרות של אמיר עם גיטרות אקוסטית וחשמלית. בהופעה, מבצע דדון את כל השירים המוכרים בעיבודים חדשים בשילוב הגיטרות.

עברי לידר


עברי לידר ממשיך להופיע עם המופע “כאן ועכשיו” שמורכב משירי הפסקול של לידר שהפכו לפלייליסט של כולנו. ההופעות של עברי לידר ידועות כאנרגטיות ומושקעות במיוחד. ההופעות של לידר הופכות אותו ליוצר בעל יכולת גיוון מוסיקלית עצומה, שיכולה להשתנות ולהתאים את עצמה בהתאם לרוח התקופה.

שלמה ארצי


מה עוד אפשר לומר כבר על הזמר הענק הזה.  בשום מחיר, לא מומלץ לוותר על הופעה של שלמה ארצי. מי שיילך להופעה שלו, מובטחת לו חוויה מופלאה. שלמה ארצי ידוע בזכות עיבודיו המיוחדים לשיריו אהובים, יחד עם חברי הלהקה שכוללים את מאיר ישראל, אבי סינגולדה, בן ארצי, טל פורר, אייל מזיג, הילה בן טובים, שי מאירי, עדי מאירי.

חנן בן ארי


לא חייבים להיות דתיים כדי להתאהב בחנן בן ארי. אם בא לכם לשמוע שירים טובים עם גרוב טוב, מילים עם משמעות ונגינה איכותית, לכו לקנות כרטיסים לחנן בן ארי עכשיו. לא משנה לאיזו הופעה. מחירי הכרטיסים לחנן בן ארי נעים בסביבות ה-130 שקלים לכרטיס. ארי הוא זמר ישראלי-דתי  שהצליח לפרוץ את מגבלות העולם הדתי ולהיכנס אל לב המיינסטרים הישראלי.

עידן רייכל


אפשר לומר עידן רייכל הוא הזמר של כולנו. אם בא לכם לשמוע בלייב את כל הלהיטים שלו, ויש לו המון. אל תחשבו פעמיים. בדקו את לוח ההופעות הקרובות של עידן רייכל לחודשים הבאים ורוצו לראות. ההופעות האחרונות שלו היו מין פסטיבל מיוחד ששילב קולינריה ואמנות יחד עם ההופעה שלו ולא ידוע כרגע מה הוא מתכנן לנו. אולי מופע סולו פסנתר, אולי עם הפרוייקט אבל בכל מקרה, אסור להחמיץ.

יהורם גאון


לא רק שלמה ארצי. גם יהורם גאון הוא אמן ותיק ומכובד המציע שלל אינסופי של להיטים בלתי נגמרים. לזמר יהורם גאון הופעות רבות ברחבי הארץ ולמרות שהוא מנשק את גיל 80, הוא לא עוצר לרגע ומופיע במרץ רב. סיבוב ההופעות בשם “שלום לך ארץ נהדרת” איתו מופיע בכל רחבי הארץ עם שיריו מכל הזמנים. סיבוב ההופעות שלו זוכה להצלחה ענקית.

יהודה פוליקר


עוד אומן שאני ממש אוהב ומעריך הוא יהודה פוליקר הענק. מי שהיה כבר בהופעה של יהודה פוליקר יודע איזה כיף זה ואיזו חוויה מושלמת זו. אני ממליץ כאן לכולכם ללכת לראות את פוליקר בהופעה. לא תתאכזבו אני מבטיח לכם. מוסיקה יוונית בשילוב רוק בועט ועצבני ונגנים מעולים. מה כבר יכול להיות רע?

0 תגובות: