נובמבר 2018: הבלט לה ביידר או הבלט אגם הברבורים? לאן הולכים?

קישורים ממומנים

שתי יצירות בלט גדולות ומוכרות יגיעו לישראל בחודש נובמבר 2018 הקרוב- אגם הברבורים ולה ביידר. לאן תבחרו ללכת? ומה יהיו מחירי הכרטיסים? הנה כמה פרטים על המופעים.


חודש נובמבר 2018 הקרוב, מביא עימו התלבטות לא פשוטה עבור חובבי הבלט בישראל. כמעט באותם תאריכים יגיעו לכאן שתי להקות בלט מובחרות מרוסיה - בלט סנט פטרסבורג והבלט של בית האופרה מרוסיה מצ'ליאבינסק עם כוכבי בלט עולמיים כמו אירינה קולסניקובה או אנה ניקולינה ויציגו כאן שתי יצירות מובחרות - אגם הברבורים ואת לה ביידר.


הבלט לה ביידר - 22-27 בנובמבר 2018

הבלט לה ביידר שכתב המלחין לודוויג מינקוס, נחשב לאחד הבלט הרוסיים הגדולים. הוא נוצר במיוחד לכבודה של הרקדנית הנודעת יקטרינה ואזם. במופע מיוחד של הבלט האימפריאלי בסנט פטרבורג. היצירה נחשבת כאחת מיצירות המופת של הכוריאוגרף פטיפה ובמיוחד הסצינה המפורסמת "בממלכת הצלילים" בה מתמלאת הבמה ברקדניות רבות בחצאיות טוטו לבנות ומהלכות קסם על הצופים.

הבלט לה ביידר, יגיע לכאן כשהוא מלווה בעשרות משתתפים ומאות תלבושות ותפאורה גדולה, הכוללת פיל ענק שייבנה במיוחד בארץ בהוראות מדויקות מהנהלת הלהקה. סולני הבלט הם שניים מכוכבי הבלט העולמיים וסולני עבר של הבולשוי לשעבר הפרימה בלרינה אנה ניקולינה והפריימיר ולדיסלב לנטרטוב הידוע.

כרטיסים ללה ביידר יימכרו במחירים הנעים בין 176 ש"ח ל-336 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. משך המופע הוא כשעתיים כולל הפסקה. לוח ההופעות של הבלט כולל את חיפה, באר שבע, תל אביב וירושלים בין התאריכים 22-27 בנובמבר 2018.


הבלט אגם הברבורים - 12-21 בנובמבר 2018

הבלט אגם הברבורים הוא ללא ספק אחד המפורסמים היותר בעולם עם המוסיקה הנפלאה של צ'ייקובסקי. באותו החודש ורק כמה ימים לפני שהמופע לה ביידר יבוצע כאן, תגיע לכאן להקת הבלט סנט פטרסבורג ותציג כאן סדרת הופעות עם היצירה המפורסמת של צ'ייקובסקי ובכוריאוגרפיה הידועה של מריוס פטיפה.

היצירה תבוצע בישראל בביצוע 40 רקדנים וירטואוזים בעלי טכניקה מושלמת, שמעליהן תככב הרקדנית המפורסמת הפרימה בלרינה אירינה קולסניקובה. הלהקה מופיעה בקביעות ברויאל אלברט הול-לונדון, בתיאטרון שאנז אליזה בפריז, באולם בונקאמוארה ועוד.

כרטיסים לאגם הברבורים יימכרו במחירים הנעים בין 195 ל-371 ש"ח לכרטיס. משך המופע הוא כ-3 שעות ולוח ההופעות של מופע זה כולל את הרצליה, ירושלים, אשדוד, באר שבע וחיפה בין התאריכים 12-21 בנובמבר 2018.

0 תגובות: