איפה כדאי להשקיע ברמלה?

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות דירה להשקעה ברמלה? הנה כמה המלצות לאזורים טובים להשקעה שאספנו מרחבי הרשת. כל הפרטים, בפנים.

בימים אלו (18/11/2012) שבהם מחירי הנדל"ן ממשיכים לטפס מעלה מעלה ולא עוצרים, משקיעי נדל"ן מחפשים את הערים הזולות ביותר להשקעה. אחת מהערים הקלאסיות ביותר למצוא דירות להשקעה זולות היא רמלה.

מעבר למחירים הזולים של דירות ברמלה, ישנה עוד סיבה מצויינת להשקעה ברמלה והיא המיקום. ככל שמחירי הדירות בתל אביב וגוש דן יעלו, כך האטרקטיביות של רמלה תעלה אף היא. רמלה צפויה להיות אחת מהערים הראשונות לקבל את כל הזוגות הצעירים ומשפחות שמעוניינות לקנות בית באיזור המרכז אך התקציב שלהם לא מאפשר זאת.

בכתבה הבאה החלטנו לאסוף המלצות מאתרים ופורומים שונים ברשת ולבדוק אילו שכונות טובות להשקעה ברמלה. אז הנה לכם, כמה המלצות טובות שאספנו עבורכם.

דירות להשקעה ברמלה

גינדי סיטי

אחד האיזורים המדוברים ביותר היא שכונת גינדי סיטי ברמלה שלמעשה שייכת כולה לחברת גינדי. קבוצת הנדל"ן בנתה פרוייקט גדול במיוחד במרכז העיר רמלה כאשר לצד הבניינים יש גם קניון.

קריית האומנים - פרוייקט מצליח

שכונת האומנים היא גם בחלקה שכונה חדשה שקיבלה הרבה המלצות מתושבי רמלה רבים שרואים לשכונה עתיד ורוד ומשקיעים רבים אכן ממליצים להשקיע בשכונה.

המרכז הישן של רמלה

אם אתם מחפשים בעיקר דירות ישנות וזולות ברמלה, הרבה מאוד משקיעים מליצים על איזור המרכז הישן של העיר. חפשו את הרחובות בן צבי, ההסתדרות, ויצמן, צה"ל, יוספטל, בן גוריון ועוד. הדירות באיזורים הללו הן בעיקר ישנות מאוד וללא מעלית ולכן מחירן הוא זול מאוד.

נווה דוד

אם אתם מחפשים את האיזורים היוקרתיים ביותר ברמלה, כדאי לכם לבדוק את שכונת נווה דוד שנחשבת לאחת השכונות היקרות ביותר ברמלה. השכונה נחלקת לשניים כאשר חלקה הראשון הוא ותיק וחלקו השני מורכב מפרוייקטים חדשים ובתים פרטיים.

0 תגובות: