כמה עולה להפיק קליפ חתונה?

קישורים ממומנים

חושבים להפיק קליפ לחתונה שלכם? בדקנו עבורכם ברשת מהו מחיר הפקת קליפ לחתונה, מה זה בדיוק כולל וגם צירפנו לכם רשימה קצרה . כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אחד הטרנדים האחרונים בעולם החתונות בשנים האחרונות הוא הפקת קליפ לחתונה. יותר ויותר זוגות מתחתנים בוחרים להפיק קליפ חתונה מקצועי שנערך ע"י צלם מקצועי ומוסיף עוד חלק אומנותי לחתונה עצמה.

היום בבלוג, החלטנו לצאת ולבדוק מהם המחירים הממוצעים בשוק עריכת הקליפים, מה הקליפ אמור לכלול ועוד כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע הנכון ביותר עבורכם.

כמה עולה הפקת קליפ חתונה?

ובכן, מסתבר ששוק הקליפים לחתונה הוא בכלל לא שחור ולבן אלא הרבה יותר אפור ודינמי. מסתבר שהפרמטר שהכי משפיע על המחיר ועל סוג הקליפ הוא... הדרישה שלכם. כעיקרון, קליפ לחתונה סטנדרטי כולל בדרך כלל שיר שבני הזוג שרים (כמובן שמישהו מקצועי בעל רקע במוסיקה צריך לפקח ולוודא כי אין בעיות של זיוף, יציאה מהקצב וכד') וצילום בני הזוג באולפן מקצועי. לאחר מכן, מבצעים עריכה ומשלבים את הצילומים עם המוסיקה. ברוב המקרים תקבלו גם שני עותקים של דיסק וגם עטיפה מקצועית לדיסק ולקופסה.

העניין מתחיל להסתבך יותר בצורת העריכה, סגנון הצילום ובעצם במידת ההשקעה הנדרשת עבור הפקת הקליפ. כעיקרון, עלות ההפקה הפשוטה והסטנדרטית ביותר צריכה לעלות כ-600 עד 700 ש"ח ואמורה לכלול את כל מה שצוין להלן. מעבר לכך, חברות מקצועיות שמציעות מגוון רעיונות מקוריים (שתוכלו לראות בהמשך) יכולות לדרוש עבור הפקת קליפ חתונה גם 1500 ש"ח ומעלה.

איך לבחור אולפן להפקת קליפ?

הטיפ הטוב ביותר שיעזור לכם בבחירת חברה להפקת קליפ הוא לבחור בחברה שחברים המליצו לכם עליו. כל אחד מבקר ב-3 עד 4 חתונות בשנה ובטוח אחד או שניים מהם שנתקלו קליפ כזה ויוכלו לספר לכם עליו.

טיפ נוסף וחשוב מאוד הוא לבקש לראות דוגמאות חיות של אותו אולפן שבחרתם ולבדוק האם אתם מתחברים לעבודה שלהם, לסגנון האומנותי שלהם וכד'.

רשימה של חברות המציעות הפקת קליפ לחתונה

לסיום, הנה רשימה של כמה חברות ואולפנים המציעים הפקת קליפ חתונה מקצועי עם פירוט קצר על עבודתם:

הג'ינג'י - צוות של צלמים ושדרנים מקצועיים עם רזומה של תוכניות כגון הישרדות, המרוץ למיליון וכו' מציעים לכם קליפ בסגנון תוכנית רכילות של גיא פינס שבה הם מראיינים אתכם ואת האורחים שלכם. טל' - 054-4399002.

אולפני קולות - מציעים לכם לבחור קליפ לחתונה לפי רמת של מחיר כאשר ככל שתשלמו יותר, כך תקבלו קליפ מוקע יותר. המחיר הבסיסי מתחיל ב-980 ש"ח ומגיע עד ל-3500 ש"ח (הכולל יום צילומים מלא). טל'-03-6500031.

הנסיכה והצפרדע - חברה המציעה מצגות וקליפים לחתונה. החברה מציעה לכם מגוון קונספטים לבחירתכם כמו למשל סגנון החבובות, משימה בלתי אפשרית, סגנון דוקומנטרי, בטיפול ועוד הרבה מאוד רעיונות מקוריים ויצירתיים. טל' - 077-5241685.

אבועגלה - חברה נוספת המתמחה בעריכת קליפים לחתונה ובמיוחד סרטי אנימציה לחתונה. אורך הסרט הוא כ-5 דקות ובו בני הזוג יופיעו כדמויות מצויירות בליווי פסקול ודיבוב. ניתן גם להזמין במקום הסרט, מצגת פלאש שמחירה הוא זול יותר.  טל' - 077-5309401.

אולפנייד - אולפן סרטים המציע בין היתר הפקת קליפ לחתונה אצלכם בבית או בכל מקום אחר שתבחרו. העיקרון המרכזי של האולפן הוא הניידות שלו והתאמתו לדרישתכם. טל' - 052-3424565.

סראונד - אולפן למוסיקה המציע הפקת קליפ לחתונה ב-950 ש"ח שכולל צילום, הקלטה, עריכה לעותק של DVD. טל' - 03-6418960.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום,

האם מחיר הפקת קליפ לבר מצווה או בת מצווה הוא דומה?

האם אפשר למצוא מחיר לקליפ לבר מצווה בפחות מ-1000 ש"ח? או שהמחיר גבוה יותר?

תודה מראש...