מופעי חנוכה 2012

קישורים ממומנים

ווקה פיפל, פסטיגל ספיי 2012, מותק של פסטיבל 5, גיבורי האור 2 ועוד. בואו להכיר את מופעי חנוכה 2012/2013 וגם לקנות כרטיסים במבצע. כתבה מתעדכנת.

(עודכן: 15/11/2012)

כמדי שנה אנו מציגים לכם כבר מעכשיו את מופעי חנוכה 2012 ומסקרים עבורכם את המופעים וההצגות השונות כולל כרטיסים, הנחות, תאריכים ועוד אז למי שכבר לא יכול לחכות ורוצה לדעת מה מחכה לנו בחנוכה 2012 הקרוב, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורו.

שימו לב: מכיוון שאנו רק באמצע חודש ספטמבר, המידע כאן הוא חלקי וחסרים לנו עוד נתונים רבים הקשורים בעיקר לכמות ההצגות והמופעים, הנחות ומבצעים ומחירים. אנו נדאג כל הזמן לעדכן את הכתבה עם פרטים חדשים ומעודכנים.

פסטיגל 2012 - פסטיגל Spy (ספיי)

הפקת הפסטיגל החליטה להציג השנה הצגת אקשן הקשורה בסוכנים ומרגלים חשאיים. הבימוי יהיה תחת ידיו של חנוך רוזן וכוכבי הפסיטגל שתוכלו לראות השנה הם אלי פיניש, טל מוסרי, שירי מימון, יעל בר זהר, אנה ארונוב, דנה פרידר, להקת אתניקס והראפר אי זי (EZ).

והנה הקליפ הרשמי שכבר הספיק לצאת ולהציג את האווירה בכללית של פסטיגל 2012.

איפה מציג הפסטיגל: הפסטיגל יציג בחיפה, בתל אביב ובירושלים. פרטים נוספים בקרוב.

תאריכים: ההופעה הראשונה תתחיל ב-22 לנובמבר במרכז הקונגרסים בחיפה. פרטים נוספים בקרוב.

מחירים, מבצעים והנחות: מחיר כרטיס לפסטיגל 201 הוא כ-170 ש"ח אך צפויים להיות עוד הרבה מאוד מבצעים והנחות. אנו נעדכן ברגע שנקבל פרטים נוספים.

גיבורי האור 2

עוד מופע בכיר בחנוכה 2012 הוא פסטיבל גיבורי האור 2 בכיכובם של יובל המבולבל, דוד חיים ועוד. הקונספט השנה הוא משימה בחלל.

איפה מציג הפסטיבל: ירושלים, חיפה, תל אביב ועוד.

תאריכים: דצמבר וינואר.

מחיר כרטיסים והנחות לגיבורי האור 2: בין 100 ל-130 ש"ח. כרטיסים להופעות באשדוד, אשקלון, קיבוץ גבעת ברנר, תל אביב, נתניה, חולון, הרצליה ופתח תקווה אפשר לקנות כבר עכשיו בעמוד הבא.

מותק של פסטיבל 2012

זוהי השנה החמישית של מותק של פסטיבל של ההפקה של ערוץ הופ שמהווה השלמה לפסטיגל ומכוון לילדים קטנים יותר. הקונספט של מותק של פסטיבל ל-2012 הוא הרפתקאות של קסם ויככבו בו אורנה ומשה דץ, טוביה צפיר, רינת גבאי, חברי כח הקצב, מיכל צפיר ועוד.

איפה מציג הפסטיבל: תל אביב, אשקלון, באר שבע, קרית מוצקין, חיפה וירושלים.

תאריכים: דצמבר 2012 וינואר 2013.

מחירים, מבצעים והנחות: בקרוב.

מסביב לעולם בשמונים יום - חנוכה 2012

עוד הפקה מיוחדת לחנוכה על הסיפור הידוע של הסופר ז'ול ורן בכיכובם של יוליה פלוטקין (הישרדות VIP), אריה מוסקונה ועוד.

כרטיסים למסביב לעולם בשמונים יום: בין 65 ל-100 ש"ח. אם אתם מחפשים מבצע,  באתר הבא תוכלו לרכוש מיידית כרטיס בהנחה מיוחדת.

Voka People (ווקה פיפול) חנוכה 2012

ההפקה המושקעת של הבמאי ליאור כלפון שמצליחה מאוד בישראל ובעולם, מציגה גם מופעים לחנוכה 2012 ותציג ב-8 לדצמבר 2012 שני מופעים בתיאטרון גשר ביפו.

מחירים: 120-140 ש"ח.

עוץ לי גוץ לי חנוכה 2012

הפקה של תיאטרון הקאמרי לחנוכה 2012 בהשתתפותם של אלינור אהרון, עידו מוסרי, אלי גורנשטיין, גדי יגיל, איתי טריאן ועוד.

מחירים, מבצעים והנחות: בין 100 ל-150 ש"ח לכרטיס.

המופע של חנוך רוזן - חנוכה 2012

אמן הפנטומימה והבמאי הותיק ובעל הנסיון חנוך רוזן, מציג מופע פנטומימה מיוחד לחנוכה 2012 ויציג בין היתר ב-12 לדצמבר 2012 בתיאטרון היהלום ברמת גן.

מחירים, מבצעים והנחות: החל מ-75 ש"ח לכרטיס. פרטים נוספים על הנחות ומבצעים בקרוב.


והילד הזה הוא אני - חנוכה 2012

הקלאסיקה האהובה של סופר הילדים יהודה אטלס בהצגה בהשתתפות של גיל וסרמן, מיכל ברנד, גיא רוזן ועוד.

מחיר כרטיסים להילד הזה הוא אני חנוכה: 100 ש"ח. כרטיסים למופע זה אפשר כבר למצוא כאן.


לורד אוף דה דאנס 2013

עוד מופע שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים (ואת האמת שהוא מתקיים קצת אחרי - בינואר 2013) הוא המופע לורד אוף דה דאנס שמגיע לישראל בתחילת ינואר.

אם אתם רוצים פרטים מלאים על המופע, תאריכים והזמנת כרטיסים, תוכלו למצוא זאת בקישור הבא: כרטיסים ללורד אוף דה דאנס בינואר 2013.

כפי שציינו, מידע זה הוא ראשוני בלבד ובעתיד הקרוב אנו נדאג לעדכן אתכם בפרטים המלאים הכולל תאריכי הופעות, מחירים וכמובן הנחות ומבצעים מיוחדים.

משרדי יחסי ציבור ומשרדי הפקות, שימו לב, אם ברצונכם לפרסם את המופע שלכם בכתבה זו, תוכלו לשלוח אלינו באמצעות דף יצירת הקשר שלנו את פרטי המופע ואנו נשמח להוסיף זאת לכתבה. שימו לב: חובה לציין בפרטים מחיר כרטיסים, תאריכים ומקום ההופעה. מופעים שיישלחו אלינו ללא פרטים אלו, לא יפורסמו בכתבה.

0 תגובות: