שיעור נהיגה בקטנוע - הנחות ומבצעים

קישורים ממומנים

מחפשים ללמוד נהיגה על קטנוע בזול? הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם. אספנו עבורכם מבצעים והנחות ברשת על שיעורי נהיגה לקטנוע. כל הפרטים, בפנים.

לאחר שבכתבה הקודמת הצגנו לכם מדריך מפורט ובו כל המידע החיוני על סוגי הרשיונות לנהיגה בקטנוע, מחירים ממוצעים ועוד. הפעם בכתבה הזאת החלטנו לבדוק אילו מבצעים מציעים בתי הספר לנהיגה השונים בארץ וגם חברות האופנועים השונות.

שימו לב: כל המידע כאן נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (24/5/2012) ונאסף מאתרים חיצוניים ולכן אין אנו אחראים על אמינותו.

הנחות ומבצעים על שיעורי נהיגה בקטנוע/אופנוע

נתחיל עם חברת מטרו מוטור שמציעה לכם בעמוד הבא מבצע אטרקטיבי במיוחד - קנו קטנוע חדש מהחברה וקבלו רשיון קטנוע בחינם. האותיות הקטנות: המבצע כולל טסט ועד 8 שיעורים באחד מבתי הספר לנהיגה שעובדים עם החברה.

מבצע דומה נוסף מצאנו אצל חברת אקסלנט מוטורס מתל אביב שבין היתר עוסקת גם במכירת קטנועים חדשים ומשומשים. ובכן, בעמוד הזה מציעים לכם בחברה רשיון נהיגה חינם לכל מי שמזמין קטנוע או אופנוע חדש מהחברה. לפי הכתוב בעמוד, המבצע כולל גם את שיעורי הנהיגה וגם את התשלומים להוצאת הרשיון.

באתר של בית הספר לנהיגה שלומי אופנועים שלו סניפים בתל אביב, חולון, ורמת גן מציעים הנחה לחיילים על לימוד נהיגה על קטנוע (בהצגת חוגר).

בית הספר לנהיגה אמנון הממוקם במגרשי גני התערוכה בתל אביב מציע באתרו מבצע 5 שיעורים וטסט חינם לכל הרוכש קטנוע חדש בחברות המובילות ובנוסף מציע הנחות לחיילים וסטודנטים. לפרטים נוספים על המבצע יש לפנות לטלפון שתוכלו למצוא באתר.

עוד מבצע קטן ונחמד מצאנו באתר של מורה לנהיגה בבת ים וחולון המציע בעמוד הבא שיעור היכרות כפול של 80 דקות ב-50 ש"ח בלבד.

ונסיים עם מבצע שמצאנו באתר גרופון ששייך לבית הספר לנהיגה של אורן ויובל אופנועים המציע 5 שיעורי נהיגה לכל סוגי הרשיונות (קטנוע או אופנוע כבד) ב-199 ש"ח בלבד.





0 תגובות: