איך קונים דירה מכונס נכסים?

קישורים ממומנים

מה השלבים בקניית דירה מכונס נכסים? איך מוצאים דירות כאלו ועוד כמה שאלות במדריך הבא.

קניית דירות מכונס נכסים היא דרך מצויינת למצוא דירות ב"מציאה" ובמחירים הרבה יותר זולים מהשוק. אם אתם בעלי התמדה ונסיון בקניית דירות תוכלו להשיג דירה בזול ואפילו להרוויח במכירה עתידית של הדירה.

במדריך הבא נציג לכם את השלבים בקניית דירה מכונס נכסים:

איך מוצאים דירות מכונס נכסים?

מעבר למכרזים אשר מפרסמים בעיתונים הכלכליים דירות כאלו, יש כמה אתרים באינטרנט אשר מתמחים רק בכך וניתן למצוא דירות מכונס נכסים בכל איזורי הארץ בצורה מסודרת, חלק מהאתרים האלו אגב הם בתשלום. אחד האתרים הגדולים בתחום הדירות מכונס נכסים הוא: konesonline.co.il. חפשו בגוגל בנושא זה ותמצאו עוד אתרים רבים שמתמחים בדירות אלו.

כיצד מתבצעת המכירה של דירות מכונס נכסים?

לאחר שמצאתם דירה שמעניינת אתכם, תצטרכו להגיש הצעת מחיר ולהוסיף צ'ק או ערבות בנקאית (במידה והפסדתם במכרז, יוחזר אליכם הכסף במלואו). לאחר המועד האחרון להגשת ההצעות, תוזמנו למשרד הכונס נכסים ושם תיערך מכירה פומבית בין כל אלו שהציעו הצעות.

במידה וזכיתם בדירה, תצטרכו לשלם עד תאריך נקוב את מלוא הסכום שבו זכיתם על הדירה. במידה והפסדתם, תקבלו את הסכום שהפקדתם כמקדמה במלואו.

האם כדאי לקנות דירות מכונס נכסים?

לתשובה על שאלה זו, אנו ממליצים לקרוא את הכתבה שכתבנו האם כדאי לקנות דירה מכונס נכסים? ובו פירטנו את היתרונות והחסרונות בקניית דירה מסוג זה.

0 תגובות: