הסרת משקפיים - מחירים

קישורים ממומנים

חושבים על הסרת משקפיים בלייזר? בואו לגלות לפני כמה זה עולה ומה הממוצע בשוק. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אחד מהניתוחים הנפוצים ביותר בישראל הוא ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך גם האנשים נותנים יותר אמון במדע והפחד מפני ניתוח זה קטן מדי יום. במאמר הבא נציג לכם את מחירים של הסרת משקפיים בלייזר המשקפים את הממוצע בין המכונים השונים.

הסרת משקפיים בלייזר - שיטות

בתחום זה הטכנולוגיות ממשיכות לפתח שיטות חדשות ומדי פעם צצה לה שיטה חדשה ובטוחה יותר המקטינה את הסיכונים והסיבוכים האפשריים. יש כמה שיטות מקובלות כיום לניתוח הסרת משקפיים בלייזר כגון: Lasik, Intralasik, PRK, ASA, IOL's, Lasek ועוד. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה ואת הסיכונים. לא כל שיטה מתאימה לכל סוג קרנית ולכן רופא יערוך מספר בדיקות מקיפות כדי להתאים לכם את השיטה המומלצת ביותר לניתוח הסרת משקפיים.

לכן, לפני הכל חשוב לוודא שאתם הולכים למקום שקיבלתם עליו המלצות טובות כדי שתדעו שהבדיקה שנעשית עבור העין שלכם היא הטובה ביותר שתוכלו לקבל.

מחיר הסרת משקפיים

בדקנו כמה עולה הסרת משקפיים בלייזר ומצאנו כי טווח המחירים לניתוח מסוג זה נע בין 6000 ל-11,000 ש"ח כאשר הפקטור המכריע ביותר במחיר הוא המוניטין והרזומה של המכון או הרופא. ישנם מכונים פחות מוכרים שמציעים הסרת משקפיים בזול וישנם מנתחים מומלצים עם המון המלצות ממקורות שונים שתאלצו להיפרד מלמעלה מ-10,000 ש"ח כדי לזכות להיות מטופלים שלהם. בעיקרון, ניתן לומר שניתוח הסרת משקפיים סטנדרטי עולה כ-8000 ש"ח (אלא אם כן בחרתם במנתח מפורסם).

הסרת משקפיים באמצעות קופות חולים

ישנם קופות חולים שמציעות סבסוד או הנחה על ניתוח להסרת משקפיים וכדאי לברר עם קופת החולים שלכם יכולה לעזור במחיר. במקרים בהם ההנחה היא משמעותית, כדאי אפילו לעבור קופת חולים רק בשביל הניתוח (קיימים סה"כ ארבע קופות חולים - מכבי, לאומית, כללית ומאוחדת).

מכונים ורופאים פרטיים להסרת משקפיים בלייזר

ישנם כיום מספר גדול מאוד של מכונים ורופאים פרטיים המציעים ניתוחי הסרת משקפיים. הנה רשימה של כמה מהם:
  • אמריקן לייזר - רשת גדולה וותיקה לכל תחום האסתטיקה המציעה בין היתר ניתוח להסרת משקפיים במספר שיטות. (נכון ליום כתיבת כתבה זאת ישנו מבצע המציע 1000 ש"ח הנחה ומשקפי שמש מתנה לכל מי שבוחר לעבור ניתוח הסרת משקפיים בחברה).
  • הדסה אופטימל - מרכז רפואי גדול ורציני שבו הרופאים של בית חולים הדסה המוכר, מבצעים את הניתוח להסרת משקפיים. בנוסף, המרכז מציע גם בדיקת התאמה בחינם.
  • Care Vision (קר ויז'ן)- רשת גדולה ובינלאומית לניתוחי הסרת משקפים בלייזר ולה 6 סניפים בישראל (תל אביב, חיפה, ירושלים, נתניה, באר שבע ואשדוד). כאשר הבדיקות וההתאמות מתבצעות בכל הסניפים ואילו הניתוחים מבוצעים בתל אביב.
  • אסותא אופטיק - המרכז הרפואי של בית החולים הפרטי אסותא ובו מחלקה גדולה במיוחד לניתוחי הסרת משקפים בלייזר.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על המידע.
חסר תאריך הכתבה, כיוון שמדובר במחירים זה חשוב לדעת..