מחירי הובלות

קישורים ממומנים

לכבוד תקופת ההובלות המתחילה בקרוב החלטנו להציג לכם מחירון הובלות שיכלול מחירי הובלות לגדלים שונים של דירות. כל הפרטים בכתבה הבאה.

עונת ההובלות בישראל מתרכזת בעיקר בעונת הקיץ בחודשים יולי אוגוסט וספטמבר. כמעט כל חברות הובלה עובדות בממוצע פעמיים ביום - הובלת בוקר והובלת ערב ורובם עובדים גם בימי שישי. כדי לתת לכם קצת אינדיקציה לגבי מחירי הבלות הנה כמה מחירים ממוצעים בהתאם לסוג וגודל הדירה.

כמה עולה הובלת דירת שלושה חדרים?

מחיר הובלה לדירה 3 חדרים בתקופת הקיץ נע בממוצע בין 1500 ש"ח ל-2500 ש"ח. מחיר זה בדרך כלל כולל פירוק והרכבה של ארונות ורהיטים אבל לא כולל אריזה ע"י חברת ההובלה.

כמה עולה הובלת דירת ארבעה חדרים?

מחיר של הובלת דירה של 4 חדרים כמובן גבוה יותר וכולל כבר יותר רהיטים ויותר קופסאות אחסנה. מחיר של הובלה לדירת ארבעה חדרים נע בממוצע בין 2000 ש"ח ויכול להגיע עד ל-3200 ש"ח אם הדירה גדולה ומכילה רהיטים רבים. גם כאן המחיר כולל פירוק והרכבה ולא כולל אריזה.

כמה עולה הובלת דירת חמישה חדרים?

מחירי הובלות לדירת 5 חדרים נעים בממוצע בין 2300 ש"ח ל- 4000 ש"ח לא כולל אריזה מקצועית.

כמה עולה הובלה לוילה או קוטג'?

כאשר מדובר בהובלה של וילות גדולות או קומפלקסים מורכבים המחירים כבר יותר מסובכים ויש צורך בבדיקה ספיציפית לכל בית. מחיר של הובלה של וילה יכול להגיע גם ל-10,000 ש"ח ויותר בעיקר אם מדובר בחפצים יקרי ערך וחפצי אומנות.

משתנים אשר משפיעים על מחירי הובלות

יש כמה פרמטרים שישפיעו הרבה מאוד על המחיר:

מרחק - כל הובלה אשר חורגת מנסיעה באיזור ירושלים והמרכז ודורשת נסיעה לאורכה של ישראל תשפיע הרבה על מחיר ההובלה.

מעלית - הובלה בבניין לאא מעלית ובקומה גבוהה תשפיע בהרבה גם היא על מחיר ההובלה כאשר בד"כ תידרש תוספת על כל קומה.

חפצים יקרי ערך או חפצים מסובכים - חפצים יקרים, פריטי אומנות יוקרתיים או רהיטים כבדים במיוחד כמו פסנתר למשל ייקרו את מחיר ההובלה בהרבה.

0 תגובות: