קסם נפט

קישורים ממומנים

חברת קסם מבית אקסלנס נשואה מציעה את תעודת הסל "קסם נפט" השייך לתחום תעודות הסל הנסחרות בבורסת תל אביב. הנה כמה פרטים על קסם נפט.

קסם נפט היא אחת מתעודות הסל שמציעה חברת קסם ולמעשה עוקבת אחר תחום הנפט הנסחר בבורסת לונדון (Ice) כאשר התעודה עוקבת אחר מחיר החוזה העתידי הקצר ביותר על הנפט. אם אתם מעוניינים בעוד פרטים כדאי לקרוא את הדף הבא ובו כל נתוני המסחר של קסם נפט.

איך קונים תעודת סל?

תעודת סל היא למעשה נסחרת בבורסה בדיוק כמו כל המניות הרגילות ואפשר לקנותה בכל הצורות הרגילות למשל באמצעות בנק, ברוקר או בית השקעות. באמצעות כל מכשירי המדיה הכלכליים (עיתונים, אתרי אינטרנט כלכליים וכו') תוכלו לעקוב אחר תעודת הסל שקניתם ולבדוק את מצבה מדי יום.

כמו כל מניה אחרת גם לתעודת סל ישנה עמלה שמשלמים בעת ביצוע קנייה או מכירה של התעודה ובנוסף דמי ניהול שנתיים שמשולמים לבית ההשקעות שמציע את תעודת הסל. כדי לדעת כמה מהי העמלה על קסם נפט וכמה דמי ניהול תצטרכו לשלם בקרו בדף שהצגנו בקישור הקודם כדי שתוכלו לדעת במדוייק את הסכומים.

תעודות סל נפט של בתי השקעות אחרים

גם בתי ההשקעות אחרים מציעים סוגים שונים של תעודות סל על נפט, זהב וכו' למשל:
  • תכלית נפט - תעודת סל נפט מבית ההשקעות "תכלית".
  • תעודות סל מבט - סוגים שונים של תעודות סל מחברת ההשקעות "כלל פיננסים".
לסיכום יש הרבה מה לחקור בקשר לקסם נפט בפרט ולתעודות סל נפט בכלל ולכן, כדאי לברר אצל כולן ולהשוות עמלות ודמי ניהול שתוכלו לקחת את תעודת הסל הטובה ביותר עבורכם.

0 תגובות: