איזה צמיגים כדאי לקנות?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת אילו צמיגים נחשבים לטובים ביותר? בכתבה הבאה ננסה לענות על השאלה ולהציג לכם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם לבחור את הצמיג הטוב ביותר עבורכם.

אחת השאלות הנפוצות ביותר בתחום הרכב היא איזה צמיגים לקנות לרכב? ובכן, בכתבה הבאה החלטנו לנסות ולענות על שאלה זו. ובכן, כדי לדעת מהי התשובה הטובה ביותר, ניגשנו למספר רב של אתרים ופורומים המתמחים ברכבים וריכזנו לכם את המדריכים וההמלצות הטובות ביותר שמצאנו. אז אם אתם מחפשים לדעת איזה צמיגים כדאי לכם לקנות, הגעתם למקום הנכון.

איך לבחור צמיג?

או קיי, נתחיל עם קישור למדריך הטוב ביותר (והאובייקטיבי ביותר) שמצאנו ברשת ובו תוכלו לקבל המלצות והסברים על אופן בחירת הצמיג והדרך הנכונה לקבוע מה נחשב לצמיג איכותי וטוב. בין יתר הטיפים תוכלו ללמוד:
  • איך יודעים מהו רוחב הצמיג המתאים לכם?
  • איך לקנות צמיג משומש?
  • מהו לחץ האויר הנכון והמתאים? ועוד...
 איזה צמיגים הכי טובים?

אם שמעתם על חברות צמיגים כגון מישלין, ברידג'סטון, קונטיננטל, דאנלופ, Good Year, Ever, יוקוהומה, קומוהו וכו' ואין לכם מושג מה זה אומר, איזו חברה נחשבת לטובה ואיזה צמיג נחשב לזול וטוב, השרשור הבא באתר Cars Forum (ושרשורים דומים באותו אתר) יכולים להוות לכם אינדיקציה מצויינת כדי להבין את השחקנים בשוק וללמוד מהםהצמיגים שנחשבים לטובים (והיקרים) ביותר ולאלו צמיגים לא כדאי להתקרב.

מחיר צמיגים

לסיום, מצאנו עבורכם אתר מצוין המציג מנוע של חיפוש והשוואת מחירים בין פנצ'ריות וחנויות צמיגים בכל רחבי הארץ וכן מבצעים של פנצ'ריות המוצגות שם. המנוע מחולק לפרמטרים רבים ותוכלו לחפש צמיגים לפי סוג הצמיג (פרטי, מסחרי, ללא תקר, 4X4), רוחב הצמיג, חתך הצמיג, קוטר החישוק, חיפוש לפי יצרן וכמובן לפי איזור (צפון, מרכז, דרום, ירושלים וכו').

0 תגובות: