אזעקה לאופנוע - איזה לקנות?

קישורים ממומנים

מבררים על קניית אזעקה לאופנוע שלכם? בכתבה הבאה נסביר לכם על הסוגים השונים ונציג לכם מחירים ממוצעים של אזעקות לאופנועים.

רק השבוע התבשרנו כי גניבת האופנועים עקפה את גניבת הרכבים וזהו אחד מהסימנים שצריכים לגרום לבעלי האופנועים להשקיע באזעקה טובה לאופנוע או לקטנוע שלהם. בכתבה הבאה נציג לכם את סוגי האזעקות לאופנועים הנמכרות היום בשוק לצד מחירים ממוצעים.

אזעקה לאופנוע - סוגים

בחנויות לאביזרי אופנועים ניתן למצוא סוגים רבים של אזעקות החל מאזעקות זולות ופשוטות הכוללות רק חיישן בודד וניתוק המנוע במקרה של נסיון גניבה ועד לאזעקות לאופנועים מתוחכמות הנקראות "אזעקת ביפר" הכוללות ביפר, אימובילייזר, שלט עם מצג LCD ועוד תוספות שונות. (בהמשך נסקור לכם סוגים השונים לצד מחירים ממוצעים).

אזעקה ניידת לאופנוע

בנוסף, קיימת שיטה זולה ונפוצה למי שאינו מעוניין בהתקנת אזעקה יקרה לאופנוע לקנות אזעקה ניידת. קניית אזעקה ניידת לאופנוע מאפשרת לכם להתקין אותה על האופנוע (או בכל דבר אחר) בכמה שניות ולהפעילה באמצעות שלט רחוק. לאחר שהפעלתם האזעקה תפעיל סירנה בכל פעם שמישהו ינסה לגנוב את האפנוע.

אזעקות לאופנוע - מחירים

בדקנו ברשת בכמה חנויות באינטרנט ובפורומים שונים כדי להציג לכם מעין מחירון ובו תוכלו להתרשם ממחירי אזעקות לאופנועים הנמכרות כיום בשוק.

אזעקה זולה לאופנוע או קטנוע - האזעקות הזולות ביותר לאופנועים הם האזעקות הניידות הכוללות מערכת אזעקה בסיסית, שלט רחוק וסוללה ונמכרות החל מ-150 ש"ח בחנויות לאביזרי אופנוע.

אזעקה לאופנוע עד 600 ש"ח - במחירים של עד כ-500 ש"ח ניתן למצוא אזעקות לאופנוע סבירות הכוללות ברוב המקרים לפחות שני שלטים עם צג LCD, ניתוק מנוע, סירנה חזקה וגלאי זעזועים פנימי.

אזעקות יוקרתיות (אזעקת ביפר)- אם אתם משקיעים למעלה מ-600 ש"ח באזעקה לאופנוע, תוכלו למצוא כבר אזעקות מתקדמות ביותר הכוללות שלט מתקדם עם לחצנים מיוחדים, דריכה אוטומטית, גלאי זעזועים ותנודות ע"י השלט, חיבור אימובילייזר ואפשרות להתחבר למוקד 24 שעות שיכול לאתר את האופנוע בכל מקום ועוד שלל טכנולוגיות מיגון מתוחכמות.

חברות של אזעקות לאופנוע

בין החברות המוכרות אזעקות לאופנועים ניתן למצוא את סטינג, רב בריח, קולבוטקס, אביר ועוד.

מאמרים קשורים:
ביטוח אופנוע
קסדה לקטנוע
אזעקה לרכב
איזה קטנוע כדאי לקנות?
אזעקה אלחוטית

1 תגובות:

השכרת רכבי יוקרה אמר/ה...

יש גם עזקות לקטנועים כמו דויוק 125
בכלל שווה לעשות לו עזקה ?