דייהטסו סיריון

קישורים ממומנים

האם כדאי לקנות דייהטסו סיריון? מה היתרונות של הסיריון לעומת המתחרות? ועוד כמה מידע והמלצות לגבי הרכב דייהטסו סיריון 2010 בכתבה הבאה.

במסגרת סדרת הכתבות שעוסקות ברכבים ובדגמים שונים, הפעם נסקור את הדגם סיריון של חברת המכוניות דייהטסו. הסיריון הוא רכב קומפקטי ואחד הפייבורטים של החברה היפנית. בשנה האחרונה - 2010, דייהטסו סיריון קבל גרסה חדשה ומתיחת פנים בעיקר בביצועי הרכב אך גם במראה החיצוני.

המלצות על דייהטסו סיריון

אם אתם חושבים על לקנות דייהטסו סיריון, הנה כמה קישורים טובים שכדאי לכם לבקר בהם כדי ללמוד גם על הדגם החדש 2010 שכנראה יושק במהלך השנה הקרובה וגם על דגמים ישנים יותר של הרכב.

באתר "MotoCar" תוכלו לקרוא סקירה מקיפה על הסיריון החדשה שמתחבטת בשאלה האם הגרסה החדשה של דייהטסו סיריון היא רק שדרוג רציני או שמדובר כאן על דור חדש של סיריון וכן נתונים על השינויים שעשתה החברה בדגם זה. גם אתר "אוטו" פרסם כתבה דומה על הסיריון שנדמה כי מתחיל לתפוס תאוצה בשנה האחרונה ויבואני הרכב מנבאים לו הצלחה.

אם אתם רוצים לקנות סיריון חדשה כבר עכשיו ולא מעוניינים לחכות להשקת הדגם החדש כדאי לכם לעיין במבחן הדרכים שנערך באתר "כבישים" על הדגם האחרון של דייהטסו סיריון שנמכר בשוק. בקריאה בכתבה הנ"ל תוכלו למצוא פרטים חשובים על הסיריון כגון: מידות הרכב, ביצועי מנוע, בטיחות, צריכת דלק ומחירים. בנוסף סוקר האתר את הסיריון מול המתחרות שלו יונדאי גטס או סוזוקי איגניס.

מאמרים דומים:
דייהטסו yrv
קאיה ריו

0 תגובות: