כמה עולה לימוד נהיגה?

קישורים ממומנים

אם אתם בני 17 או הורים לילד בן 17 זה הזמן להתחיל לברר בקשר ללימוד נהיגה. לימוד נהיגה בישראל כרוך במבחן תיאוריה שנערך שמשרד הרישוי ו-28 שיעורי נהיגה אצל מורה מוסמך שבסופם יקיים התלמיד "טסט" אצל בוחן ובמידה ויעבור בהצלחה, יקבל את רשיון הנהיגה המיוחל.

אז כמה עולה שיעור נהיגה?

ובכן, עד לפני כמה שנים היה פיקוח על מחירי שיעורי הנהיגה בישראל ע"י משרד התחבורה אך בעקבות החלטה לפתוח את השוק לתחרות אמיתית הוסר הפיקוח וכעת מחירי שיעורי הנהיגה הם חופשיים לחלוטין.

לפי בדיקות של אתרים גדולים כמו גלובס, Ynet ואחרים, שיעור נהיגה עולה כ-110 ש"ח לשעה כאשר ישנם מורים שלוקחים גם פחות מזה ודורשים 100 ש"ח ואפילו 90 ש"ח.

אל תשכחו שחובה ללמוד לפחות 28 שיעורי נהיגה כך שאם מחשבים את זה לסכום אחד, אנחנו מדברים על כ-3000 ש"ח על לימוד נהיגה וזה עוד לא כולל אגרות ותשלום על הטסט כך שלהוציא רשיון נהיגה הוא לא דבר זול כל כך בישראל.

איך מוצאים מורה לנהיגה זול?

התשובה לשאלה הזאת היא מאוד פשוטה, פותחים דפי זהב או כל אינדקס עסקים אחר ומתקשרים לכל מורה לנהיגה שאתם מוצאים באיזור המגורים שלכם. בקשו לדעת כמה עולה שיעור נהיגה וכמה זמן נמשך השיעור. אחרי עשרים טלפונים כאלה תהיו בטוחים שתוכלו למצוא מורה לנהיגה זול.

כמו כן, נסו לבקש המלצות על מורים לנהיגה מחברים ושאלו אותם כמה הם משלמים או שילמו להם וכך תקבלו אינדיקציה נוספת למחיר לימוד נהיגה באיזורכם.

מהו זמן שיעור נהיגה?


ברוב המקרים, זמן שיעור הנהיגה הממוצע הוא בין 40 דקות לשעה.

איפה אפשר לברר עוד פרטים על לימוד נהיגה?

ישנו אתר הנקרא: Uturn ובו מידע רב בכל הנוגע להוצאת רשיון נהיגה כולל מאגר של מורי נהיגה בכל הארץ. מומלץ לבקר בו לפני שניגשים ללמוד.


0 תגובות: