כמה עולה טיפול קוסמטיקה?

קישורים ממומנים

אחד הענפים המגלגלים מחזורי ענק בישראל ובעולם הוא תחום מוצרי הקוסמטיקה וטיפולי הקוסמטיקה.

חשוב לדעת שתחום הקוסמטיקה מכיל גם הרבה "חאפרים" ונוכלים שימכרו לכם חתול בשק באלפי שקלים.

אז איך בוחרים קוסמטיקאית?
  • כדאי לגשת רק עם המלצות ממישהו שעבר כבר טיפול ויכול לתת את דעתו האמיתית והכנה.
  • בדקו אם לקוסמטיקאית יש תעודות. אמור להיות לה...
  • אם הקוסמטיקאית רק מדברת על מוצרים כל הזמן כדאי לברוח ומהר.
כמה עולה טיפול קוסמטי?

הנה מחירון ממוצע שייתן לכן קצת אינדיקציה לגבי טיפולי קוסמטיקה:

בניית ציפורניים - בין 150 ש"ח ל-200 ש"ח.

טיפול פנים - 200 - 300 ש"ח.

מניקור - 50 - 100 ש"ח.

פדיקור - 50 - 150 ש"ח.

הסרת שיער בשעווה - 20 -150 ש"ח (משתנה לפי האיבר)

איפור קבוע - 700 - 1400 ש"ח. (לכל איזור)

החדרת לחות והבהרת כתמים (בד"כ קורה כחלק מסדרה של 4-6 טיפולים) - 120-250 ש"ח לטיפול.

כדאי גם לקרוא את המדריך למוצרי קוסמטיקה בקישור הבא:

מוצרי קוסמטיקה

מאמרים דומים:

איפה כדאי לקנות קוסמטיקה?

1 תגובות:

בית היופי שלי - שלי אלמליח אמר/ה...

שלום לכולם ,

שמי שלי אלמליח ואני קוסמטיקאית רפואית:
אני משתמשת בטיפולים במוצרים טבעיים ואורגניים בלבד, עלות טיפול פנים אצלי מגיעה ל- 150 ש"ח כוון שאני חושבת שכל אחת צריכה לעשות טיפול פנים ושלא יהיה מצב שבו בגלל המחיר הלקוחה לא תבצע את הטיפול.
הטיפולים אותם אני מעניקה אצלי הם:
קוסמטיקה רפואית -
* טיפולי פנים ויופי- פילינג, טיפול באקנה, אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה – בשילוב עיסוי אבנים חמות
* איפור כלות ואיפור ערב
* שעוות בכל חלקי הגוף
* עיצוב ובניית ציפורניים
* עיצוב גבות
* פדיקור ומניקור

ניתן לבקר בתר האינטרנט שלי:
www.shelly-cosmetics.fav.co.il