איך להגיש עבודה סמינריונית?

קישורים ממומנים

צריכים להגיש עבודת סמינריון? בכתבה הבאה תוכלו ללמוד איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר.

לאחר שלמדנו בפעם שעברה איפה אפשר להוריד עבודה סמינריונית מהאינטרנט בתשלום ובחינם, הפעם בחרנו להציג עבורכם ריכוז של המדריכים הטובים ביותר ברשת שיסבירו וידריכו אתכם כיצד להגיש עבודה סמינריונית בצורה הטובה ביותר.

איך לכתוב עבודת סמינריון?

ברוב אתרי האוניברסיטאות והמכללות אפשר למצוא מדריך טוב שיסביר לכם את כל הכללים הדרושים, הטיפים והמלצות לכתיבת עבודת סמינריון. להלן כמה מדריכים טובים שמצאנו מהרשת.

מדריך ראשוןמדריך מצוין ומקיף ממחלקת הניהול והכלכלה של האוניברסיטה הפתוחה המציג את כל מה שצריך להגשת עבודת סמינריונית כגון: בחירת נושא מחקר, שאלת מחקר, קריאת והבנת מקורות, מבנה העבודה ואיך לכתוב נכון, שימוש במקורות ועוד.

מדריך שני - המדריך הבא שייך לעמותת סנונית שהוקמה ע"י ניר ברקת ושמה על דגלה למלא את הרשת בהדרכה ומידע לכל דורש. במדריך הנ"ל תוכלו למצוא טיפים רבים הכוולים את כל שלב הכנת וכתיבת העבודה החל מהשלב המקדים של בחירת הנושא ואיסוף החומרים ועד למהלך הכתיבה עצמה. מומלץ!

מדריך שלישי - לסיום, רצינו להמליץ כאן על האתר של של ד"ר צביה רובין שמסייעת לתלמידים בכתיבת עבודה אקדמאית ושם תוכלו בין היתר למצוא ריכוז של כמה מדריכים מצויינים כללים וספיציפיים למקצועות מסויימים.

0 תגובות: