מניות מומלצות 2012

קישורים ממומנים

רוצים לדעת באיזה מניות כדאי להשקיע ב-2012? ריכזנו עבורכם כמה המלצות ממומחים ברשת שבחרו את המניות המומלצות לשנת 2012. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אף אחד לא יודע באמת אילו מניות יצליחו וינסקו מעלה ואילו יתגלו ככישלון מוחץ אבל השערות ותחזיות תמיד אפשר לתת וכאשר זה מגיע מאנשי מקצוע שזאת העבודה שלהם, כדאי לפחות להתייחס ברצינות לתחזיות ולקחת אותן בשיקול כאשר אתם ניגשים לבחור תיק מניות עבורכם.

לצורך כך, ריכזנו עבורכם בכתבה הבאה כמה תחזיות מאתרי הכלכלה המובילים בישראל שבהם תוכלו לקרוא תחזיות שונות לבחירת המניות המומלצות ל-2012.

מניות מומלצות 2012

אתר גלובס פירסם כתבה ובה חמישה בתי השקעות מהגדולים בישראל בחרו את המניות שלהם לשנת 2012. בכללית, רוב בתי ההשקעות שבכתבה חוזים עלייה כללית של הבורסה ב-2012 בכלל ועלייה במניות הגז והנפט בפרט ושמו דגש על תחומים כגון תקשורת, פארמה, אג"ח קונצרניות ועוד. בכתבה נוספת שהתפרסמה בגלובס פירסם בית ההשקעות IBI (איי בי איי) את המניות המומלצות שלו ל-2012 שהן מניות של קבוצת עזריאלי, טבע, כיל, אמות וגב ים.

עוד אתר שפירסם מניות מומלצות ל-2012 הוא אתר ביזפורטל שראיין את הכלכלנים של חברת ההשקעות ברקליס שהציגו המלצת קנייה על המניות רציו, סרגון, איזיצ'יפ, מאלנוקס וסיווה וגם על המניות של בנק הפועלים ובזק כמניות מומלצות לשנה הקרובה.

באתר כלכליסט הגדילו לעשות ופירסמו סדרת כתבות שמציגה בכל פעם המלצה למניות מומלצות ל-2012 של בית השקעות אחר. בכתבה הבאה למשל ממליץ בית ההשקעות דש על המניות בזק, פרוטרום, נצבא, אורבוטק וקמהדע ובכתבה הזאת למשל ממליץ בית ההשקעות אלטשולר שחם על המניות כלל תעשיות, מזרחי טפחות, נפטא, ישראמקו, כיל ואלוני חץ.

עוד כתבה חשובה שאנו ממליצים לקרוא לכל מי שמתכנן לקנות מניות ב-2012 היא הכתבה הבאה מתוך הבלוג Talking Value שסוקר בעצמו את אחת מהכתבות של גלובס ובה תחזיות למניות מומלצות 2012 אך מוסיף את הניתוחיים המעניינים שלו. מומלץ!!

מניות מומלצות 2012 בוול סטריט

אם אתם מתכננים להשקיע במניות אמריקאיות ב-2012 מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה הבאה בה פירסם אחד מבתי ההשקעות הגדולים בארה"ב Biriniyi Associates את רשימת המניות המומלצות שלו ל-2012 ביניהן: מניית אפל, מקדונלדס, שברון, יונייטד טק, טרגט, קולגייט, אקסון, מיקרוסופט, אורקל ועוד.

0 תגובות: